duminică, septembrie 03, 2006

Mârlanul de la Sofia

Neverosimil de calm şi de resemnat după meciul de aseară contra Bulgariei, pe care eu îl trec la capitolul "înfrângeri" în ciuda rezultatului de egalitate, am reuşit să-mi ies din fire urmărind declaraţiile selecţionerului bulgar Hristo Stoicikov. De când a sosit în România, acesta a fost protagonistul mai multor incidente asezonate şi condimentate după arta culinară bulgărească cu înjurături, îmbrânceli şi stricăciuni aduse aparaturii reporterilor, atingând apogeul la conferinţa de presă de după meci. Îmbrăcat ca un proxenet cu plasamente ieftine şi adoptând o atitudine de combinator din lumea interlopă a Sofiei, acesta a jignit pentru a "n"-a oară ziariştii români : "Eu am fost 15 ani peste tot în Europa. Cînd eu mergeam cu Mercedesul, voi mergeaţi cu bicicleta". E drept că, aidoma bunilor săi prieteni Gheorghe Hagi şi Ioan Becali, individul a trăit şi în comunism şi imediat după pe picior mare, în timp ce concetăţenii săi se chinuiau de pe o zi pe alta. Cât despre perioada petrecută în Europa... îmi cer scuze. Nu se observă urme. Fiind un fan al FC Barcelona, îmi aduc vag aminte de un jucător bun pe teren, dar cu un caracter suburban încă de pe atunci. În final, mă încearcă un singur regret, şi anume acela de a-i fi dat ocazia să se manifeste. La cum arăta scorul până în minutul 82, altfel ar fi stat lucrurile. Dar asta este deja o altă poveste...

Niciun comentariu: